tutaj znajdzie się to, co nie może aspirować do miana wypraw, a mimo to jest warte mszy. oraz nowości.
Kategorie: Wszystkie | !Rower | !Wspin | Góry | Inne
RSS
wtorek, 08 grudnia 2009
Żółta koszulka

Mało ostatnio piszę, ale nie mogę narzekać na brak wydarzeń godnych opisania. Po prostu nie mam czasu, a poza tym mi się nie chce :p Aczkolwiek w ostatni weekend było już nazbyt fajnie, żeby i to przemilczeć. Wszelako ponieważ nadal mi się nie chce, więc poprzestanę na powodzie wypadu do Wrocławia, którym były Pierwsze Wrocławskie Spotkania Podrózników Rowerowych. Z prezentowanego materiału najbardziej przypadł mi do gustu najnowszy film grupy Na Azymut:

Ale oczywiście największą atrakcją było after party oraz pokazaniu prezentu imieninowego, który mi sprawili niezawodni forumowicze :)

Żółta koszulka lidera
Żółta koszulka lidera

Przy okazji machnęło się z Serweczem coś ok. 456 km w trzy dni, co jak na grudzień jest wynikiem przyzwoitym ;)

Było świetnie! :)

sobota, 31 października 2009
Jestem, jestem

I nawet jeżdżę, tylko pisać mi się nie chce :p

Cóż począć, zima ;)

W tej sytuacji można by chociaż zapodać jakieś wspomnienie sprzed lat czy cóś, ale tego też mi się nie chce :p

Dobra, niech będzie taka piękna katastrofa, którą tego lata widziałem w Rumunii gdzieś między Sibiu a Medias. Smacznego ;)

Spalona fabryka
sobota, 06 czerwca 2009
Nike sine caput

Nie od dziś wiadomo, że nasi piłkarze grają bez głowy. Jak widać, ostatnio dostrzegł to nawet ich sponsor...

Polscy piłkarze bez głów
poniedziałek, 18 maja 2009
Ładne halo!

... było w piątek nad Łodzią. O takie, o:

Halo!

Z podziękowaniami dla Wojtka, który specjalnie zadzwonił, żeby mi na nie zwrócić uwagę :)

niedziela, 26 kwietnia 2009
Porośnięte biedronki

Biedroneczki są kropeczki...

Mnóstwo TIRów Biedronki

Jakie to szczęście, że Biedronek jest tak Dużo, nie? ;)

A tymczasem dopiero pomiędzy Kamieńskiem a Piotrkowem można dostrzec, jak bardzo porosło...

Zachód Miejscowość Porosło
wtorek, 24 marca 2009
Witajcie w kraju, gdzie zadyma trzyma! (vol. 2)
Zadymka nad Łodzią dziś po południu

Właściwie na usta cisną się wyłącznie słowa powszechnie uznane za kurwa mać!

Zadymka nad Łodzią dziś po wieczorem
niedziela, 22 marca 2009
Highway to Health

Podwójna ścieżka donikąd. Łódzki park na Zdrowiu. Krótko mówiąc: Highway to Health.

Park na Zdrowiu

Ech, wiosny, wiosny!!

piątek, 20 marca 2009
Z cyklu Poznań swój kraj: teraz Polska!

Nie można ciągle jeździć, kiedyś trzeba też pić! :p

wódka, syrop malinowy i tabasco

Bo żadna to sztuka chodzić po wodzie, prawdziwy wyczyn to jeździć po wódzie! O! ;)

czwartek, 12 marca 2009
Witajcie w kraju, gdzie zadyma trzyma!

I marsza ładnie gra orkiestra - ekstra!*

Zadymka

I jesli mam być szczery,
a ja od dzisiaj chcę być szczery,
to jest niemiły fakt!

* Lech Janerka

niedziela, 08 marca 2009
Dzień Kobiet
Ona kocha diamenty... i kartę podarunkową Manufaktury :p

Wszystkiego najlepszego, Dziewczyny! ;)

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5
ZaliczGmine.pl button stats bikestats.pl Moje tegoroczne wycieczki Moje zeszłoroczne wycieczki